شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

دستگاه چاپ بنر را بیشتر بشناسید

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

فروش قطعات تلویزیونبا کیفیت بالا انجام میشود.

آشنایی کامل با سیم و لحیم

یکی از ابزارهای مهم در صنعت برق و الکترونیک لحیم کاری است .ماده اتصال دهنده ، که آلیاژی از فلز قلع و سرب است را لحیم می نامند . در عمل لحیم کاری توسط یک وسیله گرما دهنده مثل هویه صورت می پذیرد یعنی بوسیله هویه ، محل اتصال دو فلز را گرم کرده تا به نقطه ذوب لحیم برسد و لحیم به محا اتصال اعمال شده و پس از سرد شدن ، دو قطعه به هم محکم می شوند.

آشنایی به فن لحیم کاری برای متخصصین امور برقی و تکنسین های الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است لذا در این جا نکات مهم را مورد بحث قرار می گیرد .

لحیم :

همانگونه که گفته شد لحیم آلیاژی از قلع و سرب است که بر حسب درصد آنها در آلیاژ درنظر گرفته می شود . چنانچه بر روی قرقره لحیم نگاه کنید دو عدد بر روی آن نوشته شده است بطور مثال 60/40 این به ان معنا است که لحیم فوق دارای 60 درصد قلع و 40 درصد سرب می باشد.

اصولا برای لحیم کاری در الکترونیک باید از لحیمی استفاده شود که در صد قلع آن 40 باشد . دلیل آن این است که نقطه ذوب قلع کمتر است. بنابراین هرچه درصد قله بیشتر باشد لحیم در درجه کمتری ذوب می شود . درجه حرارت چنانچه بالا باشد سبب معیوب شدن نیمه هادیها مثل دیود ، …. می شود بخصوص آنکه باعث خرابی مدار چاپی نیز می شود . درمجموع در کارهای الکترونیکی از در صد قلع بیشتر استفاده نمائید . بهترین نوع لحیم ، لحیم 63 درصد است که در بازار به همین نام یافت می شود .

آلیاژها و ترکیبات سیم لحیم

سیم لحیم بیشتر از آلیاژهای قلع و سرب ساخته شده که میزان درصد هر کدام بر روی قرقره سیم درج می‌شود. برای مثال مقدار ۶۳.۳۷ بیانگر ۶۳ درصد قلع و ۳۷ درصد سرب است. همچنین مقدار ۶۰.۴۰ نشانگر ۶۰ درصد قلع و ۴۰ درصد سرب می‌باشد. قلع موجود در سیم لحیم سبب افزایش مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی می‌شود. همچنین آلیاژ قلع نقطه جوش بالایی دارد و اتصال خوبی را ایجاد می‌کند. بهترین قلع‌های موجود در بازار، قلع‌های آساهی هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. وجود سرب و ترکیب آن با قلع، علاوه بر خواصی که دارد، باعث کاهش هزینه در تولید می‌شود. علاوه بر ترکیبات قلع و سرب در سیم لحیم، بسیاری از تولیدکنندگان از عناصر دیگری مانند مس و نقره به جای سرب استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید سرب یک ماده سرطان‌زا و حساسیت‌زا است و برای افرادی که در معرض بیماری‌های خونی، پوستی و ریوی هستند بسیار خطرناک می‌باشد. از این رو بهتر است این افراد حتی الامکان از سیم‌ لحیم بدون سرب استفاده کنند و یا در حین لحیم کاری از ماسک استفاده نمایند. افرادی که به صورت مداوم به کار لحیم کاری مشغول هستند، می‌توانند از یک فضای آزاد و یا با تهویه مناسب جهت انجام کار استفاده کنند.

سیم لحیم روغنی

یکی از انواع سیم لحیم، مدل روغنی آن است. در سیم لحیم روغنی، درست در مغز آن مقداری روغن وجود دارد. روغن لحیم خود به تنهایی یکی از موادی است که در فرایند لحیم کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن‌ها دارای خصوصیاتی هستند که باعث جلوگیری از اکسیدشدگی و تمیزکاری سطح لحیم کاری می‌شوند. وجود روغن در سیم لحیم هم به همین منظور بوده و باعث روان‌تر شدن فرایند لحیم کاری می‌شود.

سیم لحیم ساوبیت

سیم لحیم ساوبیت یکی از پر مصرف‌ترین سیم‌هایی است که در پروژه‌های الکترونیکی به کار برده می‌شود.
سیم لحیم آساهی

آساهی یک برند مالزیایی است که سیم لحیم آن دارای ترکیبات ۶۳ درصد قلع و ۳۷ درصد سرب می‌باشد. فلاکس موجود در این سیم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و موجب اتصال سریع در نقطه جوش می‌شود.
سیم لحیم بهینکس

بهینکس یک برند ایرانی است که از قیمت مناسبی نسبت به آساهی برخوردار است. دمای ذوب این سیم‌ها پایین بوده و حجم بخار تولید شده آن بسیار کم است. این دو ویژگی سبب شده تا بهینکس به عنوان یک سیم با کیفیت تولید داخل شناخته شود.
سیم لحیم آلوسل

سیم لحیم آلوسل برای لحیم کاری قطعات آلومینیومی به کار برده می‌شود. این سیم تنها برای همین آلیاژ ساخته شده و نباید برای مواد دیگری به جز آلومینیوم استفاده شود.

هویه :

وسیله ای که در لحیم کاری مورد استفاده واقع می شود را هویه می گویند . هویه در اثر عبور جریان الکتریسته از یک المنت حرارت تولید شده و این حرارت به نوک هویه منتقل می شود . در بازار دو نوع هویه بیشتر به چشم می خورد .

هویه قلمی

هویه هفت تیری

اصولا هویه هفت تیری برای توان های بالا مورد استفاده است و برای لحیم کاری در برق و یا مدارهای الکترونیکی لامپی بکار گرفته می شود .

در هویه قلمی برای توانهای کم بنابراین برای کارهای الکترونیکی در مدارهای جدید و مونتاژ مورد بهره برداری واقع می شود . لذا برای کارهای مختلف الکترونیکی از هویه قلمی با توان 16 الی 30 وات استفاده نمائید .

شما کاربران محترم برای خرید انواع سیم لحیم و هویه های مختلف به انواع سیم لحیم مراجعه کنید.

شما کاربران محترم برای خرید انواع سیم لحیم و هویه های مختلف بر روی بیشتر بدانید کلیک کنید.

فروش سرند جنس چوب تخت تکی گچ کاری چشمه 40 *40 قائم در سایت سایت گودفورپی

فروش الک چوبی تخت تکی گچ کاری چشمه 40 *40 برند قائم در فروشگاه سایت گودفورپی


الک چوبی
الک چوبی یه ابزار باستانی است که با ترکیب چوب وتوری و سوزن منگنه ساخته می شود
کاربرد های الک چوبی بسیار زیاد است که میتواند به چند مورد آن اشاره کرد: جداسازی و الک برنج /ماسه/شن/کچ/آرد/و...


به سبب توضیح ابزار می توانید به غربال رجوع کنید

جنس الک های برند قائم از چوب درخت چنار می باشد و توری آن از بهترین کیفیت برخوردار است
برند الک قائم به افغانستان و عراق هم اکنون در حال صادرات است و بیش 32 سال سابقه تولید دارد



به سبب آشنایی ابزار می توانید به good4p مراجعه کنید




خرید اینترنتی گونیا نگه دار طاقچه دیواری از فروشگاه سایت گودفورپی

خرید گونیا نگه دار طبقه دیواری در فروشگاه سایت گودفورپی

آشنایی با گونیا کشویی


امروزه برای دکوراسیون خانه از نصب طبقات چوبی و ام دی اف به دیوار استفاده می کنند تا با قرار دادن وسایل تزیینی و دکور باعث زیبایی فضا و دکوراسیون محیط خانه شوند. گونیا طبقه آهنی یک نوع یراق بسیار کاربردی می باشد که با نصب آن به دیوار می تواند انواع طبقات چوبی و MDF را نگهداری کند. این مدل گونیا طبقه از آهن مقاوم و درجه یک ساخته شده است که به وسیله ی آن می توانید طبقات ام دی اف و چوبی را به راحتی به دیوار نصب کنید. گونیا نگهدارنده طبقه دارای 6 عدد سوراخ جای پیچ می باشد که با استفاده از 3 پیچ ام دی اف و یا پیچ رولپلاک به دیوار وصل می شود و با 3 پیچ دیگر صفحه ام دی اف بر روی آن قرار می گیرد.گونیا نگهدارنده طبقه در سایزهای متفاوت ساخته شده است که بر اساس سایز گونیا و اندازه صفحه تحمل بار برای هر جفت بین 10 الی 20 کیلوگرم می باشد.


برای معرفی ابزار می توانید به نگهدارنده وارد شوید

نحوه تهیه و خرید گونیا نگهدارنده طبقه کشویی



جنس گونیا کشویی آهن گالوانیزه میباشد و منحنی بکار رفته در آن، باعث استحکام هر چه بیشتر این محصول میشود. لذا این نوع گونیا میتواند سنگینی بیشتری را برای نگه داشتن طبقات تحمل کند. از طرفی قطعه کشویی نیز در آن تعبیه شده است که میتواند طول گونیا رو به اندازه دلخواه(حداکثر اندازه این قطعه در تصویر نشان داده شده است) بزرگتر کند. در حال حاضر این گونیا در دو سایز موجود میباشد. سایز کوچک و سایز بزرگ که ابعاد آن در داخل تصویر قابل مشاهده میباشد


جهت معارفه ابزار می توانید به بروید


خرید آنلاین چرخ پشت موتور طرح رینگ 17 اینچ پهنا 80 ایران یاسا از سایت پخش نیکو

فروش تایر عقب موتور مدل رینگ هفده اینچ پهنا 80 ایران یاسا از سایت good4p


آشنایی با تایر موتور

در موتورسیکلت‌ها به دلیل ابعاد و سیستم حرکتی و نقش آن در فرمان پذیری لذت موتورسواری به تایرها بستگی دارد که تا چه اندازه برای وزن و نوع رفتاری که از موتور سیکلت انتظار می‌رود مناسب باشند.در رابطه با موتورسیکلت‌ها تمام شدن یا کم شدن آج روی سطح تایرها ارتباط مستقیمی با ایمنی و امنیت موتور سوار دارد از این جهت بسیاری در رابطه با انتخاب تایر مناسب همواره دچار ‌سردرگمی هستند چرا که اگر تایر با عمر زیاد انتخاب کنند روی فرمان پذیری و حرکت‌های سر پیچ اثرات منفی خود را نشان می‌دهد باید سایز تایرهایی که به موتور سیکلت شما می خورد را بدانید. اصولا در دفترچه های راهنمای همراه موتور سیکلت ها این سایزها نوشته شده است. همچنین باید در هنگام نصب به جهت چرخشی که روی تایرها مشخص شده دقت کنید. تناسب تایرهای جلو و عقب در موتور سیکلت یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد. تایرها انواع مختلفی دارند. اگر انواع تایرها را نشناسید و از دو نوع مختلف تایر در موتور سیکلت خود استفاده کنید، خطرات احتمالی بسیاری در پی خواهد داشت و حتی می تواند منجر به تصادفات و آسیب دیدگی شود. اگر برند تایر های عقب و جلوی شما یکی باشد بهتر است. شما باید در هنگام خرید تایر از فروشنده، مشاوره بخواهید. اما بهتر است خود نیز اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید؛ تا با خیالی آسوده دست به انتخاب بزنید. باید توجه داشت که به دلیل فاصله و سایز درشت آج لاستیک ، این لاستیک در بیابان و کوه و جاده های شنی و به ویژه ریگزار خیلی کمتر سُر می خورد و کارایی بهتری نسبت به لاستیکهای معمولی دارد. بالعکس در جاده آسفالت و سفرهای شهری علاوه بر تعادل ضعیفتر ، استهلاک این نوع لاستیک بالاست و آج وسط این نوع لاستیک خیلی زود روی آسفالت ساییده می شود.
آشنایی با اعداد حک شده بر روی تایر و نحوه انتخاب مناسب و خرید لاستیک (تایر ) موتور سیکلت

برای معارفه ابزار می توانید به لاستیک دنبال کنید

شاید تا به الان با این مسئله رو به رو شده باشید که نحوه نوشتن سایز لاستیک (لاستیک های سواری ، تایرهای لیفتراک و لاستیک های صنعتی) تفاوت داشته به این معنا که یک تایر با سایز مشخص با چند اسم و عدد نوشتاری نامگذاری شده است. اعداد نوشته شده روی تایر حاوی مهمترین اطلاعات در مورد آن تایر است. این اعداد عرض تایر ، قطر رینگ و قطر خارجی تایر را در اغلب مواقع نشان می دهند. در زیر مثال های تصویری از علائم مهم بر روی انواع تایر را می بینید و توضیحات کاملتری در ادامه آمده است :

مثال 1 ) نمونه سایز های زیر را در نظر بگیرید :

3.00-4 3.50-6 4.00-8 5.20-10 6.00-12

رقم اول از سمت چپ (برای مثال در سایز اول عدد 3.00) به شما عدد عرض تایر را نشان میدهد. علامت “-” نشان دهنده ساختار بایاس (crossply) تایر است (ساختار رادیال Radial بوسیله حرف R نشان داده می شود.) و در نهایت عدد 4 نیز قطر رینگ را به اینچ نمایش می دهد.

بنابراین سایز 3.00-4 به معنی 4 اینچ رینگ و 3 اینچ عرض مقطع با ساختار بایاس (crossply) می باشد.

tyresizeguide_02_1_.jpg

مثال 2) نمونه سایزهای زیر را در نظر بگیرید :

4.10/3.50-4 4.10/3.50-6 5.30/4.50-6

در اینجا سایز لاستیک از 4 قسمت تشکیل شده است. عدد 4.10 اول نشانگر عرض مقطع تایر است. عدد دوم (3.50) نشان دهنده ارتفاع دیواره تایر و عدد سوم نیز سایز ریم بر حسب اینچ. مجددا علامت “-” نشانگر ساختار بایاس (crossply) تایر می باشد. (ساختار رادیال با R نشان داده می شود) بنابراین 4-4.10/3.50 لاستیکی با 4.10 اینچ عرض ، 3.5 اینچ طول دیواره ، دارای ساختار بایاس و مناسب چرخهایی با ریم 4 اینچ می باشد.

tyresizeguide_04_1_.jpg

با توجه به توضیحات ارائه شده در مورد انتخاب صحیح لاستیک موتور میتوان به راحتی لاستیک مورد نظر را انتخاب کرد و با قیمت مناسب آن را خریداری نمود. فروشگاه گودفورپی نماینده رسمی ایران یاسا دارای تنوع بالایی در انواع لاستیک موتور ( هوندا، کراس، تریل و ریس ) در سایز های مختلف میباشد و شما میتوانید محصولات یاسا را با خیالی آسوده تهیه بفرمایید.
درباره ایران یاسا:

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهامی عام) در تاریخ 7 آبان ماه 1347 با نام ” شرکت سهامی کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران یاسا” تحت شماره 11051 در اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی تهران و متعاقباً طی شماره ثبت 6590 در اداره ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری شهریار به ثبت رسیده و در سال­های گذشته با تصویب مجامع عمومی فوق­ العاده صاحبان سهام نام آن به شرکت ایران یاسا تایر و رابر و نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافته و در تاریخ 02/06/1382 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد.

slider-tablighat-mahsolat-1-(1).jpg

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهام عام) افتخار می کند به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت تایر، به عنوان اولین تولید کننده انواع تاير و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه اي، اسكوتري، كشاورزي و انواع شيلنگ آب و گاز همواره به دنبال ارتقاء کیفیت و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز بازار و مشتریان بوده است.

سهم بازار گروه محصولات تایر و تیوب موتورسیکلت شرکت ایران یاسار 50 درصد ، سهم بازار گروه محصولات تایر 65 درصد و برای محصولات تیوب را 39 درصد اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح توسعه ای که به‌ زودی در این مجموعه به بهره برداری می‌رسد، سهم بیشتری از نیاز کشور توسط این شرکت تامین خواهد شد.

این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با شناسائی بازارهای صادراتی، بخشی از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است به نحوی که در حال حاضر علاوه بر بازار داخل کشور، محصولات شرکت به سایر کشورها از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و ترکمنستان صادر می گردد.

در راستای ضرورت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای جدید بازار به عنوان یکی از دغدغه­ های مهم این واحد تولیدی، تحقیق و مطالعه در زمینه تغییرات تکنولوژی و محصولات بر اساس تغییرات پیوسته در تولید وسایل نقلیه جدید و نیاز بازار، با جدیت انجام می­شود تا با تولید متنوع محصول، جذب فرصت­های جدید و حفظ سهم بازار خود در مقابل سایر رقبا شرکت های رقیب خارجی و داخلی فراهم گردد.

ایران یاسا با اتکا به کـیفیت بالای محصولات تولیدی خود، دوره ضـمانت 3 و 2 سـاله را به ترتیب جهت محصولات تایر و تیوب برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، که خدمات ارائه شده در دوره ضـمانت از طریق سـیستم خـدمات پس از فـروش ایران یاسـا در سراسر کشور قابل دسترس می باشد.
کشور سازنده
ایران
گارانتی
گارانتی: 36 ماهه - هر تایر نو تولید شرکت ایران یاسا که بیشتر از 36 ماه از تاریخ خرید (درصورت ارائه رسید خرید دارای مهر و امضاء از طرف نماینده ) و یا بیشتر از 36 ماه از تاریخ تولید (درصورت عدم ارائه رسید خرید) آن نگذشته باشد و در شرایطی غیر از موارد عنوان شده در بخش “مواردی که شامل ضمانت نمی باشند” غیر قابل استفاده باشد از سوی شرکت ایران یاسا تعویض خواهد شد . مواردی که شامل ضمانت نمی باشد 1. تایرهایی که عمق آج رویه آن ها بر اثر سائیدگی کمتر از 0.8 میلیمتر شده است. 2. تایرهایی که به دلیل نوع موتورسواری غیر استاندارد، بصورت غیریکنواخت در قسمت هایی عمق آج رویه آن ها بر اثر سائیدگی کمتر از 0.8 میلیمتر شده است. 3. تایرهای استفاده شده در مسابقات، رقابت های دیگر ویا استفاده شده در سرعت هایی بیشتر از محدوده قانونی درنظر گرفته شده برای تایر. 4. تایرهای نوع بزرگراهی یا جاده ای که در جاده های خاکی و غیر آسفالت مورد استفاده قرار گرفته باشد ویا هر گونه مصرفی که توسط تولید کننده موتورسیکلت توصیه نشده باشد .



5. لاستیک های مورد استفاده در موتورسیکلت هایی که به عنوان کشنده مورد استفاده قرار می گیرند . 6. استفاده از تایرهای تیوبلس (Tubeless) در رینگ های نیازمند به تیوب. 7. عدم استفاده از تیوب برای تایرهای علامت گذاری شده با عبارت نیازمند تیوب “Tube Type” . 8. تایرهای استفاده شده با تیوب های مستعمل، آسیب دیده یا سایز نادرست. توجه : برای ایمنی بیشتر ضروریست تا در هنگام تعویض تایر های نوع تیوب تایپ ، تیوب نیز تعویض گردد . 9. تایرهایی تعمیری و یا تایرهایی که در بخش هایی از آن تغییراتی صورت گرفته باشد. 10. تایرهایی که درون آن ها با هر نوع موادی به جزء هوا پرشده باشد. این موارد شامل مواد تزریق شده توسط بالانس کننده های خشک/ مایع یا درزگیرها و یا هر ماده ای که بعنوان پرکننده در داخل تایر استفاده گردد. 11. تایرهایی که بوسیله انواع خرابی خطرناک جاده ای از قبیل پارگی، پنچری، بریدگی یا به علت بوجود آمدن اشکال در موتورسیکلت ، آتش سوزی، تماس با مواد خورنده ، سواری در حالت پنچری ، بالانس نامناسب ، نقص در سیستم تعلیق ، تنظیم باد نامناسب، اعمال بار بیش از حد ، نصب نامناسب تایر روی رینگ یا نصب تایر بوسیله تایلیور؛ یا بر اثر چرخش در گِل، برف، شن، یخ یا حین بالانس نمودن موتورسیکلت یا تست دینامومتر دچار آسیب شده باشند.

12. ترک حاصل از اوزون یا آب و هوا برای تایرهای تمیز شده با اسپری (Dressing) یا مواد تمیز کننده ناسازگار یا ارائه شده بعد از 24 ماه پس از تاریخ تولید. 13. فرسودگی های ناشی از قرار دادن تایر در معرض عوامل جوی و محیطی همچون تابش مستقیم نور آفتاب یا انبارش نادرست تایر. 14. درصورتیکه تیوب مصرفی تولید شرکت ایران یاسا نباشد. تعهدات صاحب تایر 1. خریدار مسئول نگهداری مناسب از تایر، عملکرد درست و قانونی موتورسیکلت می باشد. 2. رعایت میزان باد و بار تایر مطابق دستورالعمل ارائه شده توسط سازنده موتورسیکلت، اطلاعات تایر، اعلان و محدودیت های درج شده بر دیواره تایر. 3. تنظیم فشار باد بطور مداوم بوسیله فشار سنج تایر. و 4. بازرسی تایر به منظور رویت صدمات یا فرسایش غیر طبیعی درصورت وقوع. حقوق قانونی بنا به حد مجاز تعیین شده توسط این قانون، ایران یاسا برای (1) هر گونه زیان تجاری (2) هر آسیبی مربوط به مالکیت هر چیز به جز خود تایر (3) هر نوع دیگری از آسیب های تصادفی، غیر مستقیم، خاص یا آسیب های تبعی ناشی از هر دلیلی به هر قدر که باشد، مسئول نمی باشد.

به سبب توضیح ابزار می توانید به راه اندازی ابزار فروشی رجوع کنید

آسیب های تله پاتی و امتحان اینترنتی رنگ هاله به همراه بررسی رایگان دکتر آرام


— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
14.– من هيجان يك زندگي سريع، با هيجان و پر از آرزو را دوست دارم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
15.– من رقابت كننده و موفق هستم و نياز دارم كه به نتايج برسم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
16.– من تمايل دارم كه صادق، رك و بسيار مستقيم باشم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
17.– من توانمند، متكي به خود،‌ مستقل و عمل كننده هستم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
18.– من مي توانم يك رفتار منحصر به فرد غير عادي داشته باشم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
19.– من اثرپذير، برانگيخته و انفجاري در برهمكنش هايم مي باشم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
20.– كارها و روابط س ك س ي و شهواني بسيار مهم هستند .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم





























جهت معرفی بیشتر می توانید به ویدئو رجوع کنید

— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
30.– من توانمند، قوي، نيرومند و بعضي از اوقات تحميل كننده ظاهر مي شوم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
31.– من دوست دارم كه در كنترل زندگي خودم، روابط و شغلم باشم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
32.– من علاقه مند به آنچه كه مردم در مورد من فكر و احساس مي كنند علاقه مند نيستم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
33.– آزادي و استقلال من بيشترين اهميت را براي من دارند .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
34.– من علاقه مند در پروژه ها، كسب و كار و فروشندگي و بازاريابي هستم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
35.– من عمدتا در مورد پروژه ها و مبارزاتم صحبت مي كنم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
36.– رابطه جنسی سرگرم كننده و لذت بخش و يك ماجرا و اتفاق بزرگ مي باشد .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
37.– من دوست دارم كه ايده ها و مفاهيم را ايجاد كنم و شكل دهم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
38.– من بسيار منطقي، تجزيه و تحليل كننده، مستدل و متفكر دايمي هستم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
39.– من ترجيح مي دهم كه شواهد و اطلاعات منطقي در وراي واقعيت را ببينم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
40.– من نظم، پايداري، سازمان و امنيت را نياز دارم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
41.– من دوست دارم كه مطالعه كنم، ياد بگيرم و يا ايده ها و مفاهيم خود را مورد بحث قرار دهم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
42.– من دوست دارم كه در زندگي روزانه خود داراي يك برنامه و روتين منظم باشم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
43.– من بسيار آرام و شمرده گفتگو مي كنم . من ابتدا فكر مي كنم و بعد صحبت مي كنم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
44.– يك خانواده امن و پايدار براي من مهم هستند .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
45.– من روابط مورد اطمينان، طولاني مدت و متعهدانه را ترجيح مي دهم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
46.– من از كار كردن با وسايل مكانيكي و الكترونيكي لذت مي برم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
47.– من يك كار با در آمد منظم و پايدار و مطمئن را ترجيح مي دهم .
— بله اینگونه هستم







































































به سبب توضیح بیشتر می توانید به aramgroup رجوع کنید

آسیب های تله پاتی و تست آنلاین رنگ هاله به همراه تحلیل مجانی دکتر آرام


— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
14.– من هيجان يك زندگي سريع، با هيجان و پر از آرزو را دوست دارم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
15.– من رقابت كننده و موفق هستم و نياز دارم كه به نتايج برسم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
16.– من تمايل دارم كه صادق، رك و بسيار مستقيم باشم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
17.– من توانمند، متكي به خود،‌ مستقل و عمل كننده هستم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
18.– من مي توانم يك رفتار منحصر به فرد غير عادي داشته باشم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
19.– من اثرپذير، برانگيخته و انفجاري در برهمكنش هايم مي باشم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
20.– كارها و روابط س ك س ي و شهواني بسيار مهم هستند .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم





























به سبب یادگیری بیشتر می توانید به آموزش دنبال کنید

— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
48.– من صادق، قابل اعتماد و امين هستم . مردم بر روي من حساب مي كنند .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
49.– من نياز دارم كه سرگرمي داشته باشم، بازي كنم، ورزش و تمرين كنم و در كنار مردم باشم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
50.– من خوشحال، بازيگوش، سهل گيرنده مسائل هستم و از زندگي لذت مي برم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
51.– من به تحرك بدني، تمرين و ورزش و رقص بر يك اساس منظم احتياج دارم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
52.– بدن من بسيار حساس مي باشد و به صورت يك آنتن بيولوژيكي عمل مي كند .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
53.– من با ايده هاي خلاق بسيار بي اختيار و سرشار مي توانم شوم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
54.– من بسيار گشاده رو و باهوش و خردمند هستم و يك فرد تشعشع كننده هستم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
55.– من سفر كردن، استراحت كردن بر روي ساحل و رقص كردن را در كل طول شب دوست دارم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
56.– من بسيار جوان تر از سن واقعي خودم به نظر مي رسم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
57.– من مسئوليت ها و يا تعهدات را نمي خواهم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
58.– من دوست دارم كه هنري و خلاق باشم و يا اينكه با دستانم كار كنم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
59.– من در شروع كردن پروژه ها بسيار خوب هستم ولي در انجام آنها بد مي باشم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
60.– من هميشه براي ملاقات هاي خود دير كرده ام .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
61.– من بسيار اجتماعي، فصيح ، گويا و طبيعي هستم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
62.– طبيعت و مردم بسيار براي من مهم هستند .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
63.– من حيوانات را به ويژه سگها، اسب ها و گربه ها دوست دارم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
64.– من آموزش دادن، ارتباط برقرار كردن و نصيحت كردن مردم را دوست دارم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
65.– من ساعت ها در مورد موضوعات مختلف صحبت مي كنم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم
— خیر اصلا اینگونه نیستم
66.– من نيازمند آرامش،‌ هماهنگي و توازن در زندگي خود هستم .
— بله اینگونه هستم
— گاهی اوقات اینگونه هستم











































































به سبب معرفی بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/test/aura-color-test بروید

مزایای خرید یراق آلات

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید یراق آلات انجام داد؟

دراین روزگار افراد مختلف بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند دوست دارند تا خرید های روزانه را اینترنتی انجام دهند. وظایف که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد می تواند در زمان و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که شاید هنوز سفارش آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید یراق آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید یراق آلات یکی از مواردی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین مجموعه های اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به ویدئو مراجعه کنید.

میخ پرچ

پرچ کردن در لغت به معنای "پهن کردن سر میخ کوبیده شده" است، طوری که نتوان آن را از جایش بیرون کشید. در واقع میخ پرچ یک اتصال دهنده مکانیکی است که از یک شافت استوانه ای صاف و دارای سر تشکیل شده و برای اتصال دائمی دو یا چند قطعه به یکدیگر استفاده می شود. دستگاه پرچ کن توسط میخ پرچ عملیات پرچکاری را انجام می دهد. پرچ کاری به عملیاتی گفته می شود که دو یا چند قطعه به وسیله قطعه واسطه به نام پرچ به یکدیگر متصل می گردند. از عملیات پرچ کاری برخلاف پیچ و مهره به عنوان یک اتصال دائمی نیز میتوان یاد کرد و باید زمانی از پرچ کاری استفاده کرد که دیگر نیازی به جداسازی قطعات نداریم.

هنگام انتخاب میخ پرش باید به نیروی کششی و برشی وارد بر قطعه کار توجه کرد و متناسب با آن میخ هایی با قطر، جنس، سایز مناسب انتخاب کرد. توصیه می شود که جنس میخ پرچ متناسب با قطعه کار باشد مثلا برای اتصال ورق های آلومینیومی بهتر است جنس میخ پرچ آلومینیومی باشد. طول میخ پرچ را از روی ضخامت قطعه کار و قطر میخ پرچ تعیین می کنند. به طور کلی باید مجموع ضخامت قطعه کار و قطر میخ پرچ برابر با طول پرچ باشد.

میخ پرچ شانه دار

یک طرف پرچ شانه دار داری کلاهک و طرف دیگر شامل شانه ای توپر می باشند که بخش شانه ای آن می تواند دارای یک زبانه کوچک با قطر کم و یا دارای سوراخ های لوله ای می باشد. کلاهک این پرچ به شکل مسطح، بیضی، دکمه ای و یا شمشیری می باشد. میخ پرچ شانه دار از فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، برنج یا مس تولید می شود و نوع آبکاری و پوشش رویی این پرچ ها بسته به نیاز کاربر مشخص می شود.

میخ پرش شانه دار برای قطعاتی مناسب است که نیاز به چرخش و حرکت آزاد بعد از اتمام پرچ داری داشته باشند. این نوع پرچ به سرعت و با هزینه اندک می تواند قطعات را به یگدیگر متصل کند و جایگزین مناسبی برای اتصال دهنده رزوه دار است.
میخ پرچ افشان

برای اتصال فوم و قطعات نرم که نیاز به اتصال خیلی محکمی ندارند از میخ پرچ افشان میتوان استفاده کرد. این نوع در سطوح وسیع تری از سطوح پخش می شود و مانع آسیب دیدن به قطعات کار خواهند شد.
میخ پرچ ضربه ای یا چکشی

برای اتصال ورق فلزی، پروفیل ها، کشتی سازی و اسکلت های فلزی از پرچ ضربه ای استفاده می کنند. این نوع پرچ به دو شیوه گرم و سرد استفاده می شود. برای قطرهای تا 10 میلیمتر به شیوه سرد و 10 تا 26 میلی متر به شیوه گرم کاربرد دارد. این نوع پرچ ها دارای اشکال متفاوتی است.
میخ پرچ توپر یا دائم

پرچ توپر برای اتصال های محکم نظیر پل ها و هواپیما کاربرد دارد.این نوع پرچ از قدیمی ترین انواع میخ های پرچ است که یک طرف این نوع پرچ گرد و طرف دیگر آن استوانه فلزی توپر است و برای ایجاد اتصال باید از چکش و یا ابزارهای پرچ کن استفاده کرد.

برای معرفی می توانید به https://good4p.com/یراق-الات بروید

از کدام فروشگاه میتوان یراق آلات بدون واسطه بخریم؟

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید یراق آلات انجام داد؟

امروزه افراد بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند علاقه دارند تا کارهای خود را سریع وراحت انجام دهند. خرید های که در صورتی که از جای مطمئن باشد باعث میشود در زمان و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که امکان دارد همچنان خرید آن برای مردم ناشناخته باشد خرید یراق آلات به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه یراق آلات یکی از مواردی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین فروشگاه هایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

معرفی انواع قفل و سیلندر

تقریبا روی تمامی درب های ساختمانی مدلی از دستگیره و قفل روی آن نصب میگردد که در مورد درب های ورودی آپارتمان و درب سرویس بهداشتی و سایر درب های فلزی یک عدد سیلندر و مغزی قفل برای عملکرد صحیح قفل نیاز می باشد. سیلندر های درب در اندازه های مختلف و با انواع کلید های دندانه دار، کامپیوتری و … موجود می باشد . معمولا جنس مرغوب استفاده شده در سیلندر ها برنج و یا سرب می باشد و در انواع مختلف در بخش سیلندر درب در فروشگاه بازار یراق سبحانی قابل عرضه می باشد.

انواع قفل درب ساختمان باعث افزایش امنیت محل سکونت و یا کار ما می شوند که از ۴ گروه مختلف تشکیل شده اند. این گروه ها شامل قفل درب حیاط و پارکینگ، قفل درب ورودی آپارتمان، قفل درب های داخل ساختمان، قفل درب آهنی می شوند که در اینجا به بررسی هر یک از انها می پردازیم.

انواع قفل درب را در بازار یراق سبحانی مشاهده نمایید.

قفل درب حیاط و پارکینگ

جهت ایمنی بخش بیرونی خانه یا مجتمع ابتدا باید برای درب حیاط یا پارکینگ آن قفلی مناسب انتخاب کرد. در این زمینه مدل های متنوعی در بازار وجود دارد که می توان آن ها را به دو مجموعه تقسیم کرد.

قفل درب ورودی ساده : یکی از مدل های قدیمی این گروه به شمار می رود که به دلیل قیمت مناسب همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. نحوه ی عملکرد قفل به این صورت است که می توان آن را از داخل ساختمان با فشار دادن دکمه ی آیفون باز کرد.

قفل درب ورودی برقی : که شامل قفل برقی پارکینگ و نفر رو می شود. قفل نفر رو را اغلب بر روی درب های کوچک ساختمان که مخصوص تردد افراد است، نصب می کنند. باز و بسته کردن قفل نفر رو به وسیله ی فشار دادن شاسی موجود بر روی آن انجام می پذیرد. قفل برقی پارکینگ را نیز معمولا به درب بزرگ ساختمان اختصاص می دهند.

قفل درب ورودی ساختمان (آپارتمان)

این قفل که برای ورود به آپارتمان مورد استفاده قرار می گیرد، از دو مدل ساده سوئیچی و قفل ضد سرقت تشکیل شده است. در خرید قفل درب آپارتمان به نوع دستگیره توجه می کنند و اغلب از دستگیره ی سوئیچی استفاده می شود. در رابطه با دستگیره درب سوئیچی این نکته را به خاطر داشته باشید که حتما همراه با قفل، سیلندر یا توپی را نیز خریداری کنید. جنس سیلندر در رابطه با امنیت و کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .سیلندر ها از ۶ سانت, ۷ سانت به بالا موجود می باشند در مواردی برای لنگه درب هایی که دارای ضخامت بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد سیلندر های ۸ سانت تا ۱۲سانت نیز موجود می باشد که میتوانید با توجه به نیاز از انها استفاده کنید.

همچنین برای افزایش امنیت در کنار قفل ساده یک قفل درب کمکی (مازاد) نیز به کار می برند. قفل کمکی به مدل هایی گفته می شود که بدون دستگیره داخل درب ساختمان نصب می شوند. وجود زبانه های قدرتمند در قفل مازاد می تواند ضریب مقاومت درب را افزایش دهد. قفل ضد سرقت نیز نمونه ی جدید عرضه شده در بازار است که همراه با درب و هماهنگ با مدل آن به فروش می رسد.

معمولا قفل های درب ورودی واحد (درب ضد سرقت) از سیلندر هایی که سمت داخلی آن دارای شاسی بوده استفاده می شود و همچنین مدل های ارزانتر این سیلندر روی درب های سرویس بهداشتی نیز نصب میگردد که از سمت بیرون با کلید مخصوص به خود و از سمت داخل با شاسی عمل نماید.

بسیاری از درب های ساختمانی که داخل آن قفل نصب شده است (به استثنای درب چوبی اتاقی) از یک سیلندر و مغزی قفل برای باز و بسته کردن استفاده میکنند. کیفیت مغزی قفل از بابت مسائل امنیتی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که بسیاری از سارقان پس از باز کردن رویه دستگیره پلاک به مغزی و سیلندر قفل براحتی دسترسی خواهند داشت و با فشار امکان شکستن مغزی و دسترسی به داخل قفل براحتی فراهم می شود.

در این نقطه است که کیفیت مغزی و سیلندر قفل اهمیت پیدا می کند. مغزی های با کیفیت به سختی می شکنند و حتی برخی مدل از آنها در صورت شکستن طوری طراحی شده اند که قسمتی از مغزی داخل باقی می ماند و سارق را ناکام می گذارد.همچنین مغزی و سیلندر درب های با کیفیت معمولی از طریق یک سنجاق قفلی امکان دستگاری پین های داخل سیلندر برای سارقان فراهم می کند ولی سیلندر های با کیفیت با توچه به نوع ساخت آنها نمیتوان با سنجاق یا سیم آنها را بازنمود.

قفل درب های داخل ساختمان

داخل ساختمان نیز دارای بخش ها مختلفی از جمله اتاق خواب و سرویس بهداشتی است. هریک از درب های نصب شده نیاز به قفل مخصوص به خود دارند. بر روی درب های داخل ساختمان نیز می توان از این قفل ها استفاده کرد.
قفل درب کلیدی:

این قفل برای درب اتاق خواب بهترین گزینه است. در انتخاب قفل کلیدی به جنس درب توجه کنید. از آنجا که جنس اکثر درب های اتاق خواب چوبی هستند، قفل هایی کلیدی با پهنای ۶٫۵ سانت استفاده می شود .

به سبب معارفه می توانید به https://good4p.com/یراق-الات رجوع کنید

مزایای خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی

از کدام فروشگاه میتوان ابزار آلات صنعتی و ساختمانی بدون واسطه بخریم؟

امروزه افراد به دلیل کار زیاد که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند دوست دارند تا خرید های شخصی را اینترنتی انجام دهند. وظایف که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد می تواند در زمان و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی نماید. یکی از چیزهایی که ممکن است هنوز تهیه آن برای مردم عجیب باشد خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش ابزار آلات صنعتی و ساختمانی یکی از خریدهایی است شکل آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین سایتهایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به گودفورپی مراجعه کنید.

آچار لوله زنجیری

آچار لوله زنجیری عملکردی کاملا مشابه آچارهای لوله گیر و یا شلاقی دارد و برای باز و بسته کردن کردن لوله هایی با قطر زیاد که آچار لوله گیر و آچار سوئدی قدرت انجام کار را ندارند از این ابزار استفاده می گردد.

آچار تسمه ای

از آچار تسمه ای نیز همانند آچارهای بالا به منظور باز و بسته کردن لوله استفاده می شود. تفاوت این آچار در این است که برای مثال، آچار شلاقی در لوله های مسی نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد (به علت ایجاد خرابی در لوله ها)؛ اما از آچار تسمه ای می توان برای این منظور، بهره جست.

لوله برها

لوله بر، ابزاری برای برش لوله در محل دلخواه است که پس از تثبیت لوله با گیره، به صورت دورانی بارها با عبورش از روی لوله آن را می برد. لازم به ذکر است که این ابزار نسبت به اره، از کارآمدی بسیار بیشتری برخوردار است و برش نهایی، بسیار تمیز تر و با ظرافت بیش تری نسبت به یک برش ساده انجام می شود. در حین انجام عملیات برش لازم است که هر چند دور یک مرتبه جهت چرخش لوله بر را نیم دور معکوس کرد. همچنین توجه شود که دامنه برش لوله برها با محدودیت هایی همراه است.

لوله بر چدن

از این ابزار مخصوص برای برش لوله های چدنی استفاده می شود و طریقه کار آن تقریبا شبیه لوله برهای گالوانیزه است. برای برش لوله های چدنی ابتدا زنجیری با طول متغیر به دور لوله اندازه شده و محکم می شود، سپس حرکت دورانی ناشی از چرخش چرخ های تیغه ای که در میان زنجیر قرار دارد باعث برش لوله می شود.

کمان اره آهن بر

کمان اره آهن بر، یکی از ابزار لوله کشی ساختمان است که برای بریدن لوله از آن استفاده می شود و دارای یک کمان و یک تیغ است. توجه شود که سفت و شل بودن تیغه اره در میزان عمر آن موثر است.

حدیده

این وسیله که برای دنده کردن سر لوله به کار می رود از مهمترین وسایل لوله کشی به شمار می آید. از این ابزار برای ایجاد رزوه های روی لوله و همانند لوله بر پس از تثبیت کردن لوله استفاده می شود. دو نوع دستی و برقی حدیده توسط لوله کش ها مورد استفاده قرار می گیرد. حدیده های برقی و دستی از نظر پارچه (دنده) به صورت تک پارچه، دو پارچه و چهار پارچه موجود می باشند که به طور معمول برای راحتی کار و دنده کردن لوله هایی با قطر زیاد، از برقی یا چهار پارچه استفاده می شود.

روغندان

در هنگام انجام حدیده کاری، بریدن لوله و یا در هنگام بازکردن پیچ و مهره های سفت شده، به منظور روان کاری سطوح و کم کردن اصطکاک و بیشتر کردن عمر ابزار استفاده شده، باید از روغن استفاده شود.

قلم کنف کوبی و سرب کوبی

از قلم کنف کوبی و سرب کوبی به منظور جاگذاری و کوبیدن کنف بافته شده و همچنین سرب ریخته شده از انواع قلم در اشکال زیر استفاده می شود.

بوته سرب

چون سرب به صورت شمش و جامد می باشد، ظرف مخصوصی جهت ذوب کردن سرب لازم است که به طور معمول از فولاد ساخته شده و به دسته ای مجهز است.

کوره ذوب سرب

ذوب سرب نیاز به کوره ای دارد تا گرمای لازم برای ذوب سرب را تولید کند. به جهت تمیزی بیشتر و سوخت بهتر، این کوره ها معمولا گازی ساخته می شوند.

ملاقه سرب ریزی

برای ریختن سرب مذاب در هر اتصال از پیمانه ای دسته دار و شیار دار (قیفی شکل) به نام ملاقه سرب ریزی استفاده می شود (چون مقدار مصرف کمتر از سرب ذوب شده است) که ظرفیت آن معمولا بیشتر از مصرف سرب برای یک سر اتصال است.

کمربند سرب ریزی (بسته های طوقه ای)

بسته های طرقه ای در سرب ریزی مایل و افقی به کار می روند و به منظور جلوگیری از بیرون ریزی مواد مذاب از طوقه لوله چدنی در حالت غیر قائم از آن استفاده می شود. لازم به ذکر است که بسته های طوقه ای از جنس نخ نسوز، لاستیک و فلزی هستند.



جهت توضیح می توانید به قیمت ابزار آلات صنعتی و ساختمانی بروید

اطلاعات مورد نیاز برای شروع مغازه فروش ابزار

همین امر سبب می‌شود که برخی به فکر راه‌ اندازی ابزار فروشی باشند. شغل ابزار و یراق می‌تواند به یک شغل پردرآمد برای شما تبدیل شود، در صورتی که برای شروع این کسب‌وکار اطلاعات کافی را کسب کنید و هر آنچه که برای راه‌ اندازی چنین شغلی لازم است را مدنظر قرار دهید.

موارد مهمی وجود دارد که باید قبل از هر اقدامی از آن‌ها اطلاع یابید و هنگام راه‌ اندازی مغازه ابزار آلات، آن‌ها را به‌کار گیرید تا به درآمدزایی بالایی برسید. در ادامه این مطلب نکاتی بسیار مهم درمورد راه‌ اندازی فروشگاه ابزار بیان می‌کنیم.

ادامه مطلب :
هر چیزی که باید در مورد پودر معجزه گر منزل بدونی
تنظیم برنامه و مشخص کردن مسیر

کسانی که به دنبال شغل ابزار فروشی هستند، باید برای پیش‌برد اهداف خود و دستیابی به درآمد بیشتر، یک برنامهٔ مناسب را تنظیم کنند و مطابق آن پیش بروند. در ابتدای کار باید هزینه‌ها به‌طور تقریبی بررسی شود و سپس میزان بودجه را با سرمایه لازم برای ابزار فروشی مقایسه کنند.

علاوه‌بر سرمایه، موارد دیگری مانند محل مغازه، نام انتخابی مناسب، میزان سوددهی و... باید در نظر گرفته شوند.
تعیین مکان برای راه‌ اندازی مغازه ابزار آلات

اگر مغازه‌ای که شما انتخاب می‌کنید در یک محیط پررفت‌وآمد و شلوغ باشد، شرایط آن برای داشتن مشتریان بیشتری فراهم است. هنگام انتخاب مغازه دقت کنید که در آن محل چند مغازه ابزار فروشی دیگر هم وجود دارد.

از موارد دیگری که در انتخاب مغازه باید به آن توجه داشته باشید، هزینه‌های مربوط به اجاره است. با توجه به این‌که ممکن است شما ابزارآلات بیشتری را نیز در مغازه خود به فروش برسانید، بهتر است به متراژ آن هم دقت کنید.

تبلیغات زیادی بکنید

ایجاد کانال در اپلیکیشن‌های مختلف و قرار دادن محصولات و معرفی آن‌ها می‌تواند راهی برای تبلیغ و بازاریابی باشد. برای این کار بهتر است برنامه‌های پرطرفدار مانند تلگرام و اینستاگرام را انتخاب کنید.

یک راه مؤثر‌تر برای دستیابی به درآمد بیشتر در شغل ابزار و یراق، ایجاد ارتباط با کسانی است که برای انجام حرفهٔ خود نیاز به ابزارآلاتی دارند که شما در مغازهٔ خود می‌فروشید. شغل‌های مختلفی وجود دارد که در صورت ارتباط با آن‌ها و تبدیل این خریداران به مشتریان همیشگی شما، می‌توانید به سود قابل توجهی دست یابید. شما با ارائه تخفیفاتی در فروش محصولات خود، مطمئناً مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

مسائل فنی و تعمیر تجهیزات را یاد بگیرید

برای راه‌ اندازی فروشگاه ابزار آلات نیاز خواهد بود که شما با برخی مسائل فنی و تعمیر قطعات آشنایی داشته باشید. پس از راه‌ اندازی ابزار فروشی، علاوه‌بر فروش ابزار‌ها و تجهیزات، گاهی ممکن است لازم باشد تا وسیله‌ای را تعمیر کنید یا بخشی از آن را بررسی کنید. برای این‌که در این مواقع مشکلی به وجود نیاید و بتوانید این کار را به‌راحتی انجام دهید، بهتر است

مهارت‌هایی را در این زمینه به‌دست‌آورید.

جهت توضیح ابزار می توانید به اینجا وارد شوید

توانایی تعمیر تجهیزات و لوازم می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و به‌گونه‌ای یک نوع بازاریابی به حساب می‌آید.

توجه به دکوراسیون مغازهٔ ابزار آلات

ازجمله دیگر موارد مهم در راه‌ اندازی مغازه ابزار فروشی، دکوراسیون مغازه است. یک دکوراسیون منظم تأثیر زیادی بر جلب نظر مشتریان خواهد داشت. زمانی که مشتری برای خرید لوازم موردنیاز خود به فروشگاه یا مغازهٔ شما مراجعه می‌کند، با دیدن قفسه‌های مرتب و زیبا بیشتر برای خرید ترغیب می‌شود، بنابراین سعی کنید که مغازهٔ خود را مرتب نگه دارید و در صورت داشتن بودجهٔ کافی، لوازم و قفسه‌های زیبا و جذاب تهیه کنید.

انتخاب مکان مناسب برای تهیهٔ ابزار آلات

پس از راه‌ اندازی فروشگاه ابزار، لازم است که شما ابزارآلات موردنظر خود را از مکان‌های معتبر تهیه کنید. می‌توانید مستقیم از کارخانه‌ها و تولیدی‌های ابزار آلات اقدام به خرید کنید.

یکی از نکاتی که باید در تهیهٔ ابزارآلات برای ابزار فروشی خود به آن دقت کنید، خرید محصولات از چندین مرکز مختلف است. با توجه به این‌که مراکز عمده‌فروشی هرکدام به‌طور جدی درزمینهٔ فروش یک محصول فعالیت می‌کنند، بهتر است لوازم مغازه خود را از چندین مرکز تهیه کنید.

هزینه‌های مربوط به راه‌ اندازی مغازهٔ ابزار

هزینهٔ راه‌ اندازی ابزار فروشی جزو مواد مهمی به‌شمار می‌رود که نمی‌توان به‌صورت دقیق آن را مشخص کرد. میزان سرمایهٔ لازم برای ابزار فروشی می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد به‌طور مثال، راه‌ اندازی یک مغازهٔ کوچک با راه‌ اندازی فروشگاه ابزار آلات بزرگ هزینه‌های متنفاوتی خواهد داشت. به‌طورکلی شما باید هزینه‌های کسب جواز، خرید قفسه‌ها، میز و صندلی، اجاره مغازه و خرید ابزار آلات را به‌عنوان هزینهٔ راه‌ اندازی ابزار فروشی در نظر بگیرید.

گرفتن مجوز برای مغازه

گرفتن مجوز برای راه‌ اندازی ابزار فروشی از مراحل موردنیاز در این کسب‌وکار است که حتماً باید طی شود.

نتیجه گیری

برای راه‌ اندازی ابزار فروشی مانند هر شغل دیگری شما باید یک‌سری مسائل را در نظر بگیرید و با برنامه‌ریزی درست، کار خود را آغاز کنید.

برای فراگیری ابزار می توانید به ابزار فروشی دنبال کنید

123