عالی ترین تایم برای تور چین چه زمانی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
12:42
GTHTU

تور لحظه آخری چینو مسافرت به این کشور در طول چند دهه قبل خیلی توسعه یافته است. سرزمین چین را به عنوان یکی از پررونق ترین بازار های گردشگری می دانند.سرزمین چین از لحاظ گردشگر و بازدید کننده در رده سوم جهانی جای دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

هتل ۵ ستاره جی دبلیو ماریوت بیجینگ ( JW Marriott Hotel Beijing ) با ۵۸۸ اتاق مجهز به امکانات رفاهی بی نظیر پذیرای گردشگران پکن می باشد . در کنار اتاق های عادی و استاندارد ، اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن فراهم شده است .

امکانات رفاهی هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد. مهمانان می توانند از مرکز بدنسازی مجهز هتل نیز بهره ببرند .

در کنار اقامت فوق العاده می توانید از فروشگاه هاي متعد هدایا و سوغات در هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن بازدید و خرید های خود را انجام دهید . يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. می توانید از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنید و قبل از گردش در پکن، برنامه گردش خود را نيز از خدمات تورهای هتل بخواهید .

اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل برای برگزاری هرگونه جلسات و همایش ها موجود مي باشد.هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکندیگر امکانات هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن شامل خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،آرایشگاه ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،فروشگاه ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجاری ،دستگاه خودپرداز ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ،پذیرش و تحویل سریع ،انبار بار و چمدان ،تهویه و بار می باشد .

امیدواریم که تور لحظه آخری چین به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عالی ترین زمان برای تور چین چه فصلی می باشد

يکشنبه 29 بهمن 1396
10:52
GTHTU

تور چینو مسافرت به این کشور به مدت چند دهه گذشته خیلی گسترش یافته است. کشور چین را به عنوان ازجمله از پررونق ترین بازار های گردشگری می دانند.کشور چین از دید توریست و مسافر در رده سوم دنیا جای دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

هتل ۵ ستاره هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ ( Hilton Beijing Wangfujing ) با سرویس های عالي خود پذيراي گردشگران تور پکن چین مي باشد. موقعیت جغرافیایی هتل بسیار مناسب بوده به طوری که بازدید از اماکن گردشگری پکن را راحت ساخته است .

در کنار اتاق های بسیار تمیز و راحت هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ خدمات دوستانه پرسنل هتل سبب شده که مهمانان رضایت کاملی از اقامت در این هتل بی نظیر داشته باشند و هتل به یک گزینه ایده آل برای اقامت در پکن تبدیل شود .

هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ داراي ۲۵۵ اتاق بوده که تمامی امکانات رفاهی را دارا می باشند . اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل در نظر گرفته شده است .

سرویس نگهداری کودکان هتل به راحتی سفر والدین کمک می کند تا در اوقات فراغت، مهمانان به راحتی از امکانات رفاهی هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ شامل مرکز سلامت و آبگرم و استخر سر پوشیده بهره ببرند .

مهمانان علاقه مند به ورزش می توانند در مرکز بدنسازی مجهز هتل به فعالیت های ورزشی بپردازند .اگر می خواهید به بازدید از جاذبه های گردشگری پکن بروید قبل از خروج از هتل، برنامه گردش خود را از خدمات تورهای هتل دریافت کنید .

هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چین

به درخواست مهمانان خدمات کرایه اتومبیل نیز در هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ فراهم شده است . پس از خرید و گشت و گذار در پکن در رستوران هتل از غذاهای عالی لذت ببرید .

هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چین يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد. هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چین سایر خدمات و امکانات هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجاری ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه و بار می باشند .

امیدواریم که تور چین به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۹۱ در صد از استفاده کنندگان اینترنت از سیستم های جستجوگر استفاده میکنند مطابق با آخرین تحقیقات حداکثر ۲۵0

شنبه 28 بهمن 1396
17:36
GTHTU

تنزل یافتن بازدید کننده ها
این مقاله به دست مرکز طراحی سایت تولید شده است

5- متن نامفهوم : به کاربردن از متن|محتوا|مطلب} نامفهوم و بندهای زیاد ذهن را خسته ميكند . هميشه از فونت های زیبا و با اندازه مناسب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . به کار بردن حالت های بولد و زير خط دار در مکانمحل مناسب باعث مناسب تر شدن متن شما ميشود .
6- عكس هاي بسيار بزرگ : استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانندفتوشاپ براي استفاده در وب سایت بهينه كنيد تا از سایز ممكن استفاده کنید .
7- فلش هاي وارد شده به سایت بدون دكمه اسکیپ : اگر دوست داريد در صفحه اینترو سايتتان يك فلش خوشگل بگذاريد ایرادی ندارد . اما يادتان نرود كه حتما دكمه SKIP INTRO را در آن فلش تعبيه كنيد تا بيننده هايي كه ميخواهند مستقيم به اطلاعات سايتتان دسترسي بيابند پشت در هاي بسته فلش معطل نشوند .




[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا سئو مهم است؟

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:47
GTHTU

مدل های تشکیل مطلب نو قسمت اول

متاسفانه امروزه اکثر تارنما ها به ویژه وب وب سایت های تازه کار به جای ساخت متن جدید اقدام به کپی برداری از محتوای پایگاه های دیگر میکنند . بسیاری از این کاربران نمیدانند که چگونه میتوانند نوشته جدید و اختصاصی خود را ایجاد و انتشار دهند ، برخی دیگر نیز به تصور اینکه ساخت مطلب جدید کاری سخت و نشدنی است اقدام به کپی کردن از دیگر پایگاه ها میکنند . ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در وب سایت گوگل درحال سرچ یک مقاله خاص باشید اما در چندین پایگاه مختلف که از نتایج گوگل باز کرده اید ، مطالبی یکسان و بدون ذره ای تغییرات مشاهده کنید ! حتی در بسیاری از موارد ممکن است به دنبال دانلود یک مطلب باشید و لینک آن در تارنما اولی که بازدید کرده اید دارای مشکل باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که همین لینک دقیقا در سایت ها های مختلف تکرار شده باشد ، در نتیجه شما به این راحتی ها نمیتوانید فایل دلخواه خود را بیابید.

متد های تشکیل متن نو قسمت 2
ایجاد نوشته جدید یا ترجمه شده
اگر تصور خود را از رو نوشت استفاده کردن نوشته ی تهیه شده توسط دیگران دور کنید و به فکر ایجاد محتوای نو باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مقالات روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات وابسته به مقالات موجود در اینترنت ، خواندن متن ها سایت های دیگر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای فنی و نگارشی احتمالی ، و نوشتن مقالات جدید و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به تولید مقالات جدید کرده و گوگل را وادار به امتیاز دهی به مقالات نوشته شده توسط خودتان نمائید .



انجام مصاحبه های حرفه ای
مصاحبه یکی از موارد مورد علاقه کاربران است و تجربه نشان داده است که همیشه از مصاحبه استقبال خوبی می شود.
مصاحبه با انسان های موفق میتواند یکی از راه های تولید مطالب جدیدباشد.

این مقاله به دست پایگاه طراحی سایت اراک آماده گردیده است.


کدنویسی تمپلیت سایت به صورت مناسب پارت 3

استفاده از ایمیج سبک در تمپلیت
یکی از اصلی ترین مسائل طراحی قالب ، استفاده از تصاویر با مناسب اما بهینه میباشد. امروزه گرافیک در تارنما های مختلف نقش بسیار اساسی را بازی میکند اما استفاده کردن از هر تصویری به صرف گرافیک بالا توصیه نمیشود چون بعضی از عکس ها حجم زیادی داشته و باعث کاهش سرعت بارگذاری صفحات وب سایت میشود. میتوانید برای رفع این مشکل از نرم افزارهای خوبی مثل XAT image optimizer بهره بگیرید و حجم تصاویر خود را بدون کاهش کیفیت ، کاهش دهید تا برای به کار بردن در قالب صفحاتتان مناسب باشد.

به یاد داشته باشید یکی از اصلی ترین قسمت های ایجاد پایگاه مبحث طراحی تم ست . تعداد زیادی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی فکر میکنند تمپلیت وب سایت تنها برای ظاهر پایگاه مفید است و باید به گونه ای ایجاد گردد که توانایی جذب کاربر را داشته باشد ، اکثرا مالکان کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در طراحی template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن قالب تارنمای از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

این محتوای توسط وبسایت طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مناسب ترین تایم برای تور هند چه فصلی می باشد

چهارشنبه 25 بهمن 1396
10:09
GTHTU

تور لحظه آخری هند؛ هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان کشوری در پایین آسیا می باشد که پایتخت این کشور شهر دهلی نو می باشد.گردشگری در سرزمین هند از نظر هزینه ها خیلی مهم می باشد و به سرعت هم در حال روبه جلو رفتن است.

وضعیت آب و هوایی :

هند به علت وسعت زیادش در بردارنده چندین نوع آب و هواست که در هر منطقه متغیر است. جالب اینجاست که در هندوستان یک سال شش فصل است: بهار، تابستان، فصل بارندگی، نیمه ابتدایی پاییز، نیمه انتهایی پاییز و زمستان اما به طور کلی می توان به سه فصل کلی تقسیم کرد: تابستان، زمستان و موسم بارندگی.

با وجود اینکه در طی زمستان کاملا سرد است، هنوز هم ماه‌های نوامبر تا مارس با روزهای گرم که سردی شب‌ها را مقداری جبران می کند، بهترین زمان برای سفر به این شهر به شمار می‌روند. از ماه‌ آوریل تا ژوئن درجه حرارت هوا به صورت موشک وار بالا می رود و گاهی می تواند غیر قابل تحمل شود. و این شرایط زمانی بدتر می‌شود که بدانید تهویه هوا در خارج از هتل‌ها و رستوران‌های توریستی کاملا کمیاب است. در شروع ماه جولای فصل گردباد و بارش مکرر باران‌های سنگین آغاز می‌شود که لذت بردن از سرگرمی‌های این شهر را تحت شعاع قرار می دهد. همچنین می توانند باعث جریان سیل و مختل کردن زندگی در این شهر بشوند. بنابراین، این موقع از سال زمان مناسبی برای سفر نیست.

هند
ساعات اداری :

بانک ها در هند و در طول هفته از 10 صبح الی 2 بعد از ظهر و شنبه ها تا ظهر باز هستند ولی در شهرهای بزرگتر از 9:30 تا 5 و شنبه ها تا 2. بیشتر موزه ها روز دوشنبه تعطیلند، تاج محل و دیگر بناهای اسلامی در روز جمعه. همچنین بیشتر خرده فروشها و مغازه های کوچک یکشنبه ها تعطیل اند.

هند
بهترین زمان برای رزرو هتل :

هتل‌ها در دهلی دو فصل عمده دارند. فصل‌های پرگردشگر یا به اصطلاح High-Season عموما از اکتبر تا مارس و فصل های کم گردشگر یا به اصطلاح off-season از ماه‌های آوریل تا سپتامبر به طول می انجامند. در اغلب هتل‌ها و هاستل‌های ارزان این شهر، قیمت ها در سراسر طول سال تغیر چندانی ندارند. اما در هتل‌های رنج متوسط و بالاتر اگر در طول فصول کم گردشگر سفری به دهلی داشته باشید می توانید با قیمت های کمتری اتاق رزرو کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان هند بروید .


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تفاوت مابین ساخت وب سایت با قیمت کم و گران در چه چیز است

سه شنبه 24 بهمن 1396
10:17
GTHTU

روش های تغییر سرعت لود پایگاه اینترنتی های جوملایی پارت دو

قدم سوم : حذف ماژول ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کم شدن سرعت سایت میشن مثل آمار سایت وبگذر و ... یا
ماژول های بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت بارگذاری را کاهش می دهند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات ارائه کنند
. و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کند می کند .

گام چهارم : بهره بردن از سرورهای ایران و هاستهای خیلی خوب . استفاده از هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، هزینه طراحی سایت
را نیز بالا میبرد . از طرفی اگر سرور شما در ایران باشد سرعت انتقال فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت
بارگذاری وب سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به سئو شما کمک خاصی نمیکند.

قدم 5 :
از بین بردن ماژول هایی که در صفحه اصلی لازم نیستند .

آموزش بالا بردن بارگذاری صفحات سایت های جوملایی قسمت یک

برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت های که با جوملا سخت شده است من گام هایی را آماده کردم که در پایین توضیح میدم .

قدم یک : اگر وب سایت شما از جی کوئری استفاده نمیکنه برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره پیشنهاد من غیرفعال کردن موتولز جوملاست .
برای اینکار میتونید از پلاگین اختصاصی اینکار استفاده کنید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر صفحه ای که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

قدم 2 : کم حجم کردن عکس ها و از بین بردن عکس هایی که به آنها نیاز ندارید و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با استفاده از
این تصاویر باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده است بلکه به بهینه سازی سایت شما هم آسیب رسانده اند .


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

این مقاله بدست پایگاه طراحی سایت ارزان تولید شده است

چهارشنبه 18 بهمن 1396
14:07
GTHTU

تفاوت بین ساخت سایت کم هزینه
و با قیمت بالا چه چیز میباشد قتعداد زیادی از افرادی که به دنبال سفارش طراحی سایت میباشند از ما میپرسند
، قیمت طراحی سایت میباشد . در بیشتر موارد اکثر این افراد در سوال دوم خود در رابطه با تفاوت
وب سایت های ارزان و گران سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند فرق های یک سایت با هزینه 1 میلیون تومان
با وب سایتی که هزینه ساخت آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست.



اولین چیزی که باعث بالا یا پایین شدن هزینه طراحی یک وب سایت میشود ، امکانات درخواستی
مشتری میباشد . برخی مواقع مشتری احتیاجی به یک وب سایت با امکانات بسیار زیاد نیست
و با ساده ترین امکانات در وب سایت نیازهایش رفع میگردد ، در این حالت هزینه ساخت چنین وب سایتی
در قیاس با سایتی که دارای امکاناتی خیلی زیاد و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد داشت زیرا برای ساخت
یک وب سایت ساده در قیاس با وب سایتی پر از امکانات سفارشی شده زمان و انرژی کمتری لازم است .
منبع : آیا تفاوتی میان طراحی سایت ارزان و گران وجود دارد ؟




روش های تغییر بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی پارت سه

قدم ششم : حذف کدهای زاید : معمولا سی ام اس ها و برنامه های آماده خطوطی دارند که شما
به آنها احتیاجی ندارید و حتی احتمال دارد این کدها به بهینه سازی ساختار ضربه بزند. اگر کد نویس ماهری هستید
و میتوانید کدهای اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص دهید آنها را پاک نمائید.

قدم هفتم : فشرده کردن کدها .در جوملا می توانید با بهره مندی از تکنولوژی gzip (جی زیپ ) به فشرده کردن
کدها و کاهش حجم وب سایت بپردازید .

گام آخر : بررسی : پس از انجام همه کارها وقت چک کردن سرعت وب سایت است . شما می توانید از
سایتهای تست سرعت سایت برای بررسی استفاده کنید .


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه چاپ بنر را بیشتر بشناسید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]